شرایط تعویض و مرجوع

ما آیتم ها رو در هر مرحله چک میکنیم و لباسهای ایراد دار رو جدا میکنیم. اما ممکنه خطای انسانی پیش بیاد و سفارشتون ایراد داشته باشه با کمال میل پس میگیریم و جایگزین میکنیم

پس اگر لباسی که به دستتون رسید از نظر رنگ و سایز با چیزی که سفارش دادین مغایرت داشت یا ایراد داشت بدون اینکه برچسب لباس رو جدا کنین و بدون بوی بدن یا عطر همونطوری که براتون ارسال شده میتونین تا 48 ساعت بعد از دریافت بسته تون با هماهنگی با پشتیبانی بسته رو مرجوع کنین

هزینه بازگشت این نوع بسته ها به عهده ماست و بعد از دریافت بسته بهتون پرداخت میشه

در مرجوعی هایی که به علت بی دقتی در خرید مثل سایز نبودن لباس یا پسند نبودن رنگ باشه هزینه بازگشت بسته به عهده شماست

لباسایی که بهداشتی هستن مثل لباس زیر و انواع بادی و… امکان تعویض و مرجوع نیست

همینطور لباسایی که در حراج یا در بخش تخفیفات خریداری شدن تعویض و مرجوع ندارند.

امیدوارم خرید اینترنتی خوبی رو تجربه کنی 🙂

راهنمای سایز

۱.این تصور که مثلاً سایز ایکس لارج همه‌ی لباس‌ها باهم هم اندازه ست، کاملاً غلطه حتی یک تولیدی ممکنه در سری‌های مختلف تولید یک لباس، با توجه به ابعاد پارچه‌ای که در اختیار داره، قواره‌ها را تغییر بده. پس اینجور تصور نکنین که “من همیشه لارج پوشیدم، اینجا هم که نوشته لارج، پس اندازه‌ی من میشه”. حتما باید به اندازه‌‌های قید شده در زیر هر محصول کاملا دقت کنید.

۲. برخی اندازه‌ها با دو عدد نمایش داده شده (مثلا اندازه‌ی دور سینه: ۸۵ با کشسانی۹۵). این یعنی لباس کشسانی داره و مناسب سایز‌های مختلفی هست ، که بستگی به سلیقه‌ی شما داره مثلا اگر دوست دارین لباس تن شما آزاد باشه، دور سینه‌ی شما حداکثر باید ۸۷ باشه. اگر لباس جذب می‌پوشید، دور سینه‌ی شما حداکثر باید ۹۵ باشه. (این مورد کاملاً سلیقه‌ایه) اما اگر دور سینه‌ی شما بیشتر از ۹۵ هست اصلا روی کشسانی لباس حساب نکنید، چون حتی اگه با جذب بودن زیاد لباس مشکلی نداشته باشید، ممکنه درزهای لباس باز بشه.

۳. میزان کشسانی پارچه ها باهم متفاوته مثلا پارچه ی ویسکوز دو تا سه برابر پارچه پنبه ای خاصیت کشسانی داره. حتما به میزان کشسانی که در مشخصات محصول نوشته میشه، دقت کنید.

۴. برای اینکه با اطمینان بیشتری خرید کنید، اندازه های نوشته شده زیر محصول رو با یکی از لباس های مشابه اون محصول که در منزل دارین و براتون راحت و مناسبه مقایسه کنید.

۵. ما سعی می‌کنیم تمام ابعادهای اصلی لباس رو قید کنیم. اما اگه اندازه های قسمتی از لباس نوشته نشده که براتون خیلی اهمیت داره (مثلا فردی هستید که نسبت به یک فرد هم سایز خودتون سرشانه خیلی عریض یا دور بازوی خیلی زیادی دارید)، حتما قبل از خرید از پشتیبانی درخواست کنید تا اندازه های مورد نظرتون رو براتون ارسال کنه.

روش های ارسال سفارش

روش ارسال سفارش همه ی سفارش هایی که هر روز تا قبل از ساعت ۱۰ شب ثبت شده باشن (فردای اون روز ارسال میشن).

اهواز / پیک موتوری / به صورت پس کرایه

خوزستان / پست پیشتاز / ۲۰۰۰۰ تومان

سایر نقاط ایران / پست پیشتاز / ۲۷۰۰۰ تومان

اکثر مرسولات ما، از زمانی که به شرکت پست تحویل داده میشه ، ظرف ۳تا ۶ روز کاری به مقصد میرسه( با توجه به شهر مقصد).

از زمانی که بسته شما تحویل اداره پست میشه مسئولیت هرگونه تأخیر.آسیب و… کاملاً مربوط به شرکت ملی پست هست و ما هیچ اختیار و کنترلی بر فعالیت‌های این شرکت نداریم.